Kørekort til bil

– også kendt som Kjelds køreskole

Her er du i trygge hænder

Tag dit kørekort hos en erfaren kørelærer

Hos Vadum Køreskole har vi et mål om at adskille os fra andre køreskoler ved at yde en ekstraordinær service til vores elever. Dette kommer til udtryk i niveauet af undervisning i teorilokalet såvel som læringen på vejene.

Vi har siden 1970 sendt bilister trygt på vejene og vi er helt overbeviste om, at du skal samme vej – hvis du er klar? 🙂

Vi holder til i Vadum, men dækker naturligvis lokalområdet, herunder Aabybro, Birkelse, Biersted, Nørhalne, Pandrup, Brovst m.m.

En god oplevelse

At tage kørekort til bil hos Vadum Køreskole skal være en god oplevelse og det gør vi alt for at sikre bliver en realitet. Du har derfor stor indflydelse på hvor du gerne vil tage din køreprøve samt hvornår du ønsker at have dine køretimer m.m. Der er altså fra vores side lagt op til en særdeles fleksibel løsning når du skal tage dit nye kørekort – så passer det bedst til dig og din hverdag!

Én samlet pakke

Hos Vadum Køreskole tilbyder vi altid én samlet pakke når du tager dit kørekort. På denne måde er det nemt og overskueligt at gå til – både praktisk og økonomisk.

Lovpakken inkluderer flg. for kørekort til bil:

Al banekørsel inkl. gebyrer (2 x 4 lektioner)

Ubegrænset teori

16 kørelektioner á 45 minutter

Køreteknisk kursus (glatbane)

1 x Leje af bil til køreprøve

Eventuelle ekstralektioner koster 550 kr. Prøvegebyr 1.ooo kr. og førstehjælpskursus på 400 kr. er ikke inkluderet.